Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, December 31, 2010

hepY new YeAr


 kawan2 sume...hepy new year k...

disini aku nak mtak maaf la kt korunk..lg2 org yg aku da wt slh slap..wt korunk trase aty ngan aku ke,aku da sket kan aty korunk..aku mtak maaf la ea...aku mtk maaf dr hujung rmbut pai hjung kaki...aku harap pe yg blaku thun nie akn ttp pai sni jew..mnjelang thun bru kte akn jd kawan pai bbile..moge xde g prsgketaan antra kter....

segala kenangan pahit aku akn biarkan ia berlalu mngikut mse...bia la ia mnjdi kisah silam dalam hdup aku...aku xmaw kenang n bawa skali ke alam baru..

bg kenangan2 manis aku,aku akn semat dalam aty...ia mrupakan knangan indah yang aku alami spjg thun 2010 nie...especially 4 my dear...thankz coz hadir dalam hidup aku...aku syg pai sgt2....

jom kter bukak lembaran baru ini dengan azam yang baru....moge azam tok tahun 2011 akan dapat kter laksanakan..n moge aku akan jalankan tggungjawab aku sbgai hamba-NYA ngan lebih sempurna...

wish u all hepy NEW YEAR.... <3


lov u all...

0 org sdg potpet! potpet!!: