Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, February 28, 2012

Kawan Atau Lawan??



aku tak tau kau kawan atau sebaliknya,
kiter kenal da lame,
tapi semakin lama kau makin berubah,
kenapa kau bersikap macam tu,
kenapa kau tak seperti yang kami kenal dulu,
kenapa perlu mengelak jika ada didepan mata,
kau memang berubah sekelip mata...

kami nie kawan yang jahat ke,
aku pun ramai kawan,
tapi aku tetap sayang semuanya,
tapi kau,
kenapa jadi macam nie,
dari kawan menjadi lawan,
kau memang da berubah,
bukan lagi kawan yang aku kenal dulu,
aku kesal sangat..


"Hargailah Sebuah Persahabatan Kerana Disebaliknya Tersimpul Segala-Galanya"

3 org sdg potpet! potpet!!:

aryes coulborn said...

mungkin ade sebab die buat mcm tuh. tanya dulu, jangan buat andaian yang bleyh keruh kan lagi keadaan yerp :)

sakila's craft said...

thing +ve...mgkn dia ada masalah tu, yg dia rasa tak mampu nak syer ngan siapa2..masih belum bersedia lagi...ok? doa kan yg terbaik untuk sahabat2 kita... :)

sakila's craft said...

boleh tak ajar / buat tutorial macamana nak buat yang sebelah kanan blog nih..mcm TUKANG KARUT , BLOG USANG n sebagainya tuh...sgt menarik...boleh?