Geng Gajusss n Gojess ;)

Monday, April 2, 2012

Hari Baru Di Bulan Baru



monink everybody..

moga pagi anda lebih baik dari hari sebelum nie...agak lama jugak tak mengupdate blog dan jari2 nie pulak terasa kaku tuk menaip..otak pulak da blur macam tuannya...kikiki..agak sibuk sikit dengan kerja akhir2 nie...banyak cerita yang nak diluahkan tapi takpelah,walaupun da basi insyaallah fi tetap mau celita..korunk x kisah tapi fi kesah..huhu..

harap tak terlambat untuk mengucapkan selamat datang bulan April ...semalam mesti ramai yang kenakan dan terkena APRIL FOOL ..kan..kan..kan..fi alhamdulillah tahun nie takde orang yang nak kenakan dan fi pun xde la nak kenakan orang..fi kan budak baik...sila muntah...hee..

apa yang diharapkan dibulan baru mestilah benda yang baik..takde sape nak mintak benda buruk kan...insyaallah takde..ape yang fi harapkan ialah moga dipanjangkan umur kedua ibu bapa fi,adik beradik,kawan2,saudara mara seislam...moga keluarga kami lebih harmoni..

fi doakan hari2 anda jugak dibulan baru dan apa yang korunk hajatkan dimakbulkan TUHAN...amiinnn....

kisah semalam hanya tinggal kenangan,
masa lampau hanya tinggal sejarah..

segala2nya akan disemat di ingatan...

1 org sdg potpet! potpet!!: