Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, May 18, 2012

jauhkan diri dari perasaan itu!!

Ya ALLAH..
sesungguhnya aku tidak kuat tuk menempuhi dugaanmu,
dadaku sesak semakin sukar tuk bernafas,
jauhkanlah diriku dengan dugaan sebegini,
aku ingin hidup bebas tanpa perasaan begini...
 
dugaan apakah kali ini,
mengapa dia muncul kembali,
dikala kegembiraan menggamit diri,
cemburu melambai-lambai ingin berada disisi,
sesungguhnya aku tidak senang dengan kehidupan ini..
 
dipagi yang mulia,
kenapa dugaan datang bertimpa-timpa,
melihat kau bertegur sapa,
memberi layanan mesra,
membuat kegembiraanku hilang sekelip mata..
 
Ya ALLAH,
tabahkanlah hati hambamu ini,
jauhkan aku dari perasaan yang dibenci oleh-MU,
aku manusia yang lemah,
takkan pernah lepas dari kesilapan,
dan janganlah membenarkan diriku melalui kesilapan itu lagi...

0 org sdg potpet! potpet!!: