Geng Gajusss n Gojess ;)

Saturday, January 8, 2011

Uhhh...aku Masuk Contest...huhuhu...

hi all...


Huhuuhu...aku nk tergelak nie..bukan sbb apew..aku xpnah masuk contest..ni 1st time aku join cntest2 cm nie..cik cahaya pelangi sungguh bek aty mmsukkan name aku kdalam cntestnye...aku bab2 cntest nie mmg xpndai btul la...almaklum la xpnah join...heheehe..k la,dsbbkan aku da msuk kn...so,aku kna la join jgak...ini die nye syarat2...

syarat-syarat penyertaan :
  1. Anda harus mempunyai tiket dan menaiki train ke Hogwarts (Jadi follower I. Kehkeh.Wajib) Maknanya anda harus mempunyai blog ya.
  2. Copy paste syarat - syarat penyertaan ni.
  3. Buat satu entry yang bertajuk "Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama"
  4. Kemudian dalam entry anda nyatakan siapakah insan yang palingggggg cantik di mata anda. Kalau anda kata dalam entry anda I lah manusia yang paling cantik, terus I bagi semua hadiah tu kat you guys! Haha. Tak takkk. Contohnya anda kata Maya Karin adalah cantik, so nyatakan kenapa dan huraikan bla bla bla.
  5. Kemudian anda nyatakan pula definisi cantik di mata anda. Apa makna cantik pada anda. Kalau cantik tu kena kurus ke, kalau pandai make-up tu kita kata cantik ke hape ke bla bla bla.
  6. Tag 4 orang bloggers yang lain (Sertakan link mereka) dan jangan lupa bagitau kat dirang yang diorang kena tag untuk join GA ni.
  7. Dan yang terakhir sekali, tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry ini. KLIK SINI
  8. org yg akn efi tag....hehehe...lov u laa.. 

2 org sdg potpet! potpet!!:

Cik Puan Bunga said...

okey dear! thanks for participating! stay tune! (:

Unknown said...

wlcome kak...:)