Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, April 5, 2011

cinta ilahi


Disini aku menanti dirimu..mengharap kau datang padaku..menemaniku sentiasa...kerna aku hanya menginginkanmu..damba belaian manja dan perhatian darimu..aku sabar menanti dirimu..agar kau dapat menerimaku..ku tahu ku tidak layak untuk memilikimu...namun hati kecilku mengatakan sesuatu hingga membuatkan munculnya suatu perasaan yang mendebarkan hatiku..tika kau menyapaku,jantungku berdegup laju..tika kau hilang menyepi,aku ternanti-nanti..adakah itu maknanya cinta..yang digelar cinta pandang pertama..

Cinta..sukar tuk aku menyatakan perasaan itu..bukan senang untuk jatuh cinta,walaupun sudah banyak kali bercinta..namun tuk mencari cinta sejati yang akan menemaniku hingga akhir hayat sukar dicari..walau kutemu orang yang boleh membuka pintu hatiku tapi cinta aku hanya sampai disitu..aku hanya bias mencintai namun aku tidak dapat memilikinya..KAU buka pintu hatiku hanya tuk mencintai bukan tuk memiliki..begitu juga kali ini..hatiku telah terbuka lagi..namun perkara yang sama mengulangi diriku..aku hanya bisa mencintai..tapi aku tak bisa memiliki..mengapakah aku diduga seperti ini..bukan ku tak menyayangi pasanganku,namun aku tak berdaya mengharunginya..begitu berat ujian yang kau berikan padaku..aku insan yang lemah dalam menghadapi dugaan seperti ini..bukan kupinta ia terjadi..namun ku akui itu hanyalah dugaan dariMU…

Walau siapa kan jadi milikku..aku kan menyayangimu setulus hatiku..kerna kau dianugerahkan untukku..tuk menemani dan bersamaku hingga akhir waktu…cinta ku pada kaum Adam hanya tuk seketika..namun cintaku pada ILAHI adalah tuk selama-lamanya..aku reda dengan ketentuannya..kerna ketentuannya itulah yang terbaik untuk hidupku… 

0 org sdg potpet! potpet!!: