Geng Gajusss n Gojess ;)

Thursday, August 25, 2011

love

ari-ari yang ku lalui semakin sepi,
mendambakan cinta dari sang pria
tuk menjadi pelengkap diri ini,
masa yang dinanti semakin jauh,
namun aku masih lagi terkapai-kapai..
dulu,
kupunya peneman,
yang sentiasa ada disampingku,
ketika aku senyum,sedih,duka,
namun kini tiada lagi dirimu,
segalanya berlaku disebabkanku,
yang ego menafikan cinta padamu..

perpisahan yang dipinta,
merubah segalanya,
kesunyian yang melanda,
kasih yang tiba,
merasa kehilangan sesuatu yang bermakna,
dirimu,cintamu dan sayangmu..

dalam perpisahan,
tidak putus ikatan dalam berkawan,
begitu juga cintamu padaku,
masih tetap bersemi dihati,
walau terselit luka yg mengguris diri..

kini dirimu ada yang menyintai,
yang begitu mengharapkanmu,
membalas cintanya kembali,
walau ku tahu cintamu masih tertanam untukku,
namun ku tak sanggup melukai dirinya,
yang amat menyayangimu setulus hati..

fikiranku buntu,
otakku berserabut,
aku keliru,
diri ini menjadi tidak keruan,
pabila memikirkan dirimu,dirinya dan cinta..

inginku dakapmu semula,
inginku lepaskan tangisku didadamu,
inginku bisikkan kata cinta,
inginku luahkan segalanya yang terbuku,
aku mahu kau jadi milikku..

sememangnya ku memerlukanmu,inginkanmu ada disampingku..namun mungkinkah itu akan berlaku..dia amat mencintaimu..bila die luahkan n mengaku kamu bf die,aku tidak tahu siapa yang aku harus percaya..aku keliru..kamu dan die menyatakan hal yang berbeza pd soalan yang sama..mungkinkah ada lagi cinta dalam hatimu untukku..adakah cinta itu hanya kepura-puraan atau sebaliknya..andai ia benar cinta yang diberi oleh Tuhan ingin sahaja hubungan ini mempunyai satu ikatan yang meyakinkan aku bahawa kau hanya milik aku..jodoh dan pertemuan terletak ditangan Tuhan..kita hanya mampu merancang,Tuhan yang menentukan segalanya..

0 org sdg potpet! potpet!!: