Geng Gajusss n Gojess ;)

Wednesday, September 14, 2011

we still need each other

assalamualaikum sebagai pembuka bicara untuk aku mulakan baris-baris kata seterusnya...

kini aku kembali padanya,dan alhamdulillah dia juga dapat menerimaku kembali...tapi mungkin tidak seindah dulu,kerna bukan senang tuk dia memulihkan kembali pedih luka dihati yang telah aku lakukan...menolaknya cintanya hanya kerna aku tidak menyintai mungkin satu tindakan yang bodoh pernah aku lakukan...bukan kerna aku mempunyai lelaki lain..tetapi hanya kerna terlalu mengikut kata hati yang ego..yang menghalang perasaan cinta aku kepadanya...tidak sedikit pun ruang tuk aku menepis tuk berpisah dengannya lalu kuputuskan jua hubungan yang hampir setahun terjalin..betapa bodohnya aku..
namun aku bersyukur kerna walau hanya ikatan sebagai kawan,masih lagi kami berhubung walaupun tidak sekerap mana..walaupun putus,aku tetap ikuti perkembangan dia...aku tahu dia frust..cinta yang dibina putus ditengah jalan...aku tidak tahu hujung pangkalnya kehidupan dia...bila ditanya dia akan kata dia tidak berubah..sama saja seperti dulu...hinggalah suatu hari aku tahu dia sudah ada yang membahagiakan dirinya..walau sedih tapi aku gembira kerna dia tidak lagi kesepian...

hari berganti hari,bulan berganti bulan..semakin lama aku kesepian..aku hilang sesuatu yang paling berharga..setiap saat merinduinya..setelah berpisah baru kutahu erti cinta n kehilangan...tapi bukan niatku untuk merampas kebahagiaan orang...malah aku doakan kebahagiaan mereka berdua...wanita 2 add aku kt fb..mgkin die cmburu melihat kemesraan kami smpai la 1 masa die pm aku tnye hbgn aku n dia..dri situ aku tahu segalanya n doakan kebahagiaan mereka...bila ditanya adakah aku akan kembali kepadanya??aku hanya berserah pada TUHAN,jikka memang ditakdirkan aku dan dia kembali bersama insyaallah aku akan terima dia kembali...

kini aku dan dia kembali bersama..mungkin sukar tuk wanita 2 terima keadaan..dan aku sejujurnya tidak mahu menyakiti hatinya..bf kate dia tak pernah ade rase cinta dengan wanita 2..die x pnah aggp wanita 2 gf dia..aku sendiri bingung..mahu sahaja aku berjumpa dengan mereka berdua berbincang segala masalah yang ada..tapi masing2 jauh bukan senang tuk berjumpa..

kerana aku dia kecewa..kerana aku dia membiarkan wanita tersebut mempunyai perasaan padanya..kerana aku hati wanita itu merana bila aku kembali kepadanya..kerana aku masalah seperti ini berlaku...kerana aku wanita itu menyalahkan dia..andai kau bace ini,aku nak kau tahu dia x bersalah dalam hal ni..kalau bukan aku puncanya kau takkan mmpunyai perasaan pd die...dan ko x perlu lalui hal2 begini..n mungkin kau akan bahagia..salah aku juga dia kembali padaku..hanya kerna cinta kami kembali..dan kerana cinta kami kau disisihkan..andai kamu mahukan dia aku rela berkorban wat kedua kalinya demi cinta kami n kau rebutlah cinta dia supaya dia cintakan kau dengan tulus bukan kerna terpaksa...

0 org sdg potpet! potpet!!: