Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, October 7, 2011

HACKS (hanya aku cinta kau seorang)


assalamualaikum n hye u allz..

nampak gaya entry fi suda dipenuhi kembali dengan cinta yang kembali berputik...bukan dengan kumbang yang baru tetapi kembali bersama dengan si dia...alhamdulillah hubungan kami sekarang lebih baik dari sebelumnya...mungkin perkara lalu memberi pengajaran tok kami berubah menjadi lebih baik..
gambar nie waktu kitorg date...heee....sggup amek cuti sebab nak jumpa sayang...n kali nie kami kuar bukanla secara curik2..law dulu time nak kuar ngan sayang mesti kna bohong sunat ngan mak n abah..kua jumpa kawan..kua ngan besfrend la..heee....tp 2 kisah lalu...sekarang,alhamdulillah parents da taw pasal kami n 4 the first time kuar ngan bf dengan kebenaran parents...wooo,seronok tayah kata la..memey ler seronok sebab parents da kasi green light...

makin hari aku makin sayang dia...entah la,aku menyesal tinggalkan dia dulu...tapi,alhamdulillah aku dapat dia semula walaupun banyak dugaan yang harus ditempuhi hinggalah saat ini..tapi tak mengapalah,mungkin TUHAN sedang menguji hubungan kami berdua...

sayang fi entah kenapa asik tanye soalan yang jauh kedepan...waktu kitrg kua ary 2,ade la lalu kat shop tok budak2...hurmm...die bleyh ask me,"bila gaknye kiter nk masuk kedai 2.."grrr....me,dgn muke merah menahan malu yang entah kenapa perasaan 2 datang tibe2 hanya mampu tersenyum jew...(dalam hati tatau da macam bom nak meletup dengar ayat die...)

ade lagi 2 die tnye,"bile kiter nak tunang??"erkkk...knape la die suke tnye benda2 yang belum sampai masanya tok dijawab...lau nk melamar pon romantik la sikit...heeee...terlebih suda...

papew pon,harap sangat hubungan kali ni akan terus berkekalan...n 4 someone,i know its 2 dfficult 4 you 2 accept all this,aku taw ko memang banyak tak puas hati ngan aku..aku x berniat nak rampas sayang dari ko..kesilapan aku sebab wt ko jatuh cinta pd die..ko jangan blame die,die hanya mencari teman tok hilangkan rasa duka..aku pon tak sangka yang aku masih sayangkan die,dan aku harap ko jangan salahkan die lg...aku tau ko pmpuan yang baik..dan pasti TUHAN akan pertemukan ko dengan org yg lebih tepat..aku tak pernah anggap ko musuh sbb 2 yg ko kate ngan aku..kiter akn jd kawan...whtever it is,aku sntiasa doakan yang terbaik untuk ko..

0 org sdg potpet! potpet!!: