Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, June 28, 2011

be happy


hi u all,

nampak x smile uh...hee....begitu la cerianya fi hari ini,tapi tade la smpai senyum lebar macam nie..ceria yang bese2 jew...alhamdulillah daripada mudi jew..kan3...hee..ary nie bermulanya kehidupan baru dengan wajah yang sama,orang yang sama,mentaliti yang berbeza,tiada lagi perasaan yang sentiasa gundah gulana..yang ada kini sudah berwajah baru menjadi wanita yang ingin tabah dalam mengharungi setiap dugaan dan cabarannya..

ary nie dengan azam yang baru,tidak mahu lagi pandang ke belakang..tidak mahu lagi menitiskan airmata kerana cinta dan kenangan silam...insyaallah tiada lagi hal itu...kenangan silam memberi aku pengajaran yang lebih bermakna dan aku perlu memperbaiki kesilapan yang telah aku buat dahulu..menjadi seorang yang lebih baik dari dulu dan tidak la terlalu perfect..bukan sume orang sempurna right...

bile aku da membebling ape pon ta bleyh..sume topik suda bercampur jadi boboiboy..hahahah...mepek lagi..

tade apew nk cter sebenarnya...sume idea hilang bagaikan angin lalu..x smpat nak taip semua da berterabur larikan diri...heeee....k la,ape pon wish u all happiness...

p/s : walaupun kiter memiliki peluang kedua,tapi belum tentu kiter akan dapat memilikinya juga..segalanya kiter serahkan pada Yang Maha Esa..aku terima suratan takdirnya...(nasihat lebih kepada diri sendiri....hee)

0 org sdg potpet! potpet!!: