Geng Gajusss n Gojess ;)

Saturday, June 4, 2011

perasaan bila di usha.....


ok..
nie cter benar..
bukan tipu segala..
kenyataan...
bukan cobaan..ini betul2...
pada suatu petang.....
fi keje sorang petang nie..
akk yang selalu ade 2 g jaga kedai laen..
ade akk yang dari smpang renggam die da nak balik kedai die..
datang plak mat bangla..
konon datang nak tnye bingkai spek la...
fi mne la paham bahasa die..
1-2 spek die ce try..
last2 soklan yang jauh tersasar dari berkaitan dengan spek..

da kawen belum..
fi cakap la belum..
die dok senyum2 kambing..
aduhh..
fi da takut taw...
tanya fi macam2..tapi semuanya berkaitan dengan kawen..
fi da ade kawan2 ke..
last2 fi cakap jew ar fi belum kawen tapi da ade fiance..

da lame die dok cakap ape pon fi sepatah haram x bape nak paham..
die boleh kate 1 ayat yang memang mau mati kutu dengar..
ayat die yg fi igt la..

law saya kata saya cinta kamu kamu terima saya..
i love u..
law di bangla laki pandang pompuan terus kuar same2..
lepas 2 x lame lepas 2 terus kawen..
boleyh ea terima saya..
orang bangla baik budi..
trime saya la...
saya bagi 40000 (duit negara die ke ape xtaw la) kawen dengan saya...

senteng la bangla nie..
ade ke patut ajak aku kawen..
da la aku sorang2
nak jew aku jerit mintak tolong..
baik la sangat kan..
baik giler....
nasib baek la ko x mnderem ke pew kat aku..
law x memang sah2 aku dok bayang muke bangla 2...
giler....

sumpah ta pernah fi kena usha ngan mamat bangla..
memang sumpaj tamau ar..
2 la 1stime n hope jadi yg terakhir...
giler kena ngurat ngan mat bangla..
beruban plak tuh...
takut giler...
jumpe mat bangla 2 ag memang fi lapor polis law die kacau ag...

trauma!!!!!!!!!

2 org sdg potpet! potpet!!:

TeAqArH said...

hahaha...sabar fi..tp menakutkan la..tkot dipukaunye kite

Unknown said...

@TeAqArH
huhuhu..2 la pasal..menakutkan jew..elak kena pukau,x masal menetap kat bangladesh sane..ngeh3..