Geng Gajusss n Gojess ;)

Saturday, December 24, 2011

bila awak call hati saya...


Bila awak call hati saya rasa gembira sekali...sangat2 gembira..tatau kenape..padahal bukan x pernah dengar suare awak pon kan..tapi bila awak call jew saya mesti tatau nak kata apew...dalam hati macam banyak sangat jew benda nak dicerita tapi semuanya tak terluah..gugup pun ade..hee..

bila awak call hati saya rasa macam2..ada manis,masam,pahit,tawar,gembira,sedih,marah,merajuk..erkkk..terlebih suda..heee...


may be sebab kiter jauh rindu 2 sentiasa bertamu..bila dengar suare rindu itu sedikit terubat..itulah dugaan cinta jarak jauh yang terpaksa kita tempuh kan..kalau dekat pun orang kate takut makin lama makin bosan sebab terlalu kerap berjumpa la ape la..entah la..pada fi sama je KOT..

harapan : walaupun jauh,cinta itu masih terpahat dalam hati..walaupun jauh kita akan setia dan teguh pada janji..walaupun jauh aku tetap disini menanti,walaupun jauh hanya satu yang perlu awak tahu awak tetap saya cintai...

ILY,
IMY,
without u my life empty,
without u i'm loss,
u're alwaz in ma heart...
entry penuh jiwang sentiasa.. =)

0 org sdg potpet! potpet!!: