Geng Gajusss n Gojess ;)

Sunday, December 11, 2011

Subhanallah..Besar Kekuasaan TUHAN

 


hi3...fi nak update pasal gerhana bulan...tadi time odw balik keje..fi dapat jeling2 jew..sebab bulan nye betul2 ade kat belah kiri..jadi x dpt nak tengok sangat..depan plak kete..kang tersondol ngan kete bikin naya jew..huu...

sampai jew uma,men campak jew beg,helmet sume..da x igt apew da..amek kamera terus snap bulannye..x bape cantik sangat la fi amek..sebab kamera murah kan...jadi gambar pon tak bapew nak menarik sangat..hehe..

alhamdulillah fi dapat tengok gerhananya..pertama kali taw tengok gerhana nie sebenarnya..selalu takut nak kuar..tapi ary nie nekad nak p tengok jugak...subhanallah waktu pertama kali tengok bulannye sangat cantik..betul2 menghayati dan menunggu saat-saat gerhana bulan berlaku sepenuhnya..

sambil2 tengok bulan 2 tengok la bintang2 kat dada langit...cantik..macam2 bentuk ade...abah jumpa bentuk macam pokok krismas..ternyata ape yang abah kata 2 fi pon nampak..memang macam pokok krismas dan bintang 2 betul2 dekat dengan bulan..ade sebaris lurus jew bintang 2...mcm2 lagi la ade..setiap bentuk 2 semuanya bersebabkan..TUHAN sahaja yang tahu...

k la,fi nak tido dulu ye...insyaallah nanti fi wat entry lagi...buatlah solat sunat gerhana sekali..banyak ganjarannya...

sesungguhnya terlalu besar kekuasaan TUHAN yang kita sendiri sebagai hambaNYA tidak mampu tuk tandinginya...


 


2 org sdg potpet! potpet!!:

Lai Qma said...

hmm..lai ta dpt tgk p0n td..huhu
tp msty cnteq kan buln gerhana tu :)

Efipurpleshine said...

@Lai Qma tapew...tahun2 seterusnya insyaallah lai msti dpt tengok jgak..cntik sgt2...fi pon 1st time tengok.. =)