Geng Gajusss n Gojess ;)

Sunday, December 11, 2011

Selamat Bertunang Kawan part 1

 

sekadar hiasan


hi3...selamat ary ahad kawan2...moge ary ahad korunk lebih baik dari ary sebelumnye..amiinnn...bestnye kan da ade ikatan yang lebih kukuh..dari kapel,mesti la ramai yang nakkan hubungan lebih erat dengan mengikat tali pertunangan..huuu..bestnye..x sabar rasenye nak tunang ..hah gatal..huhu

jap lagi nak p tengok kawan fi tunang..umo die sebaya ngan fi 21..yg lakinye tue sikit kot..x pasti la..x tanyew..yg fi taw lelakinye punye uma dari kampung sebelah fi jew..uma ain name kawan fi nie pon law dari uma fi ade la kot dalam 15 minit macam 2...haha..dapat orang dekat la katekan..cehh...kalo ko ngan bf ko nie pon dekat jugak..nak gelakkan orang konon..piirraaahh...

yang fi taw lagi la kan lelakinye keje kat oversea kat pontian..keje apew 2 tatau la..tapi janji keje kan..daripada takde keje apew pon ta gune..nak bagi bini makan apew..huuu..kan3...

nanti balik dari uma ain fi upload gambarnye,insyaallah..sebelum 2,pagi tadi borak2 la ngan mak sebelum nak p keje 2...mak kata

mak : "lain kali carilah lelaki yang kaya ini tak cari lelaki yang keje entah papew jew.."

fi : "ingat zaman sekarang macam zaman dulu ke senang nak cari laki kaya..zaman sekarang kalau ade yang kaya nak aku tapew jugak (dalam aty)..hehe..

mak : "senang aje nak dapat yang kaya..(sambil gelak2)

fi : dengan muke blur terus senyap sambil isi kuih n nasi lemak dalam plastik (x sempat nak bkfast),salam mak n trus blah sebab da lambat nak g keje..

haih mak aku nie,igt zaman skunk senang ke nak cari yang kaya2..bersyukurlah sebab ade orang yang nakkan anak mak nie taw..law xde hah pegang la status ANDARTU..huu..tamau aku...

BIARLAH TAK KAYA DENGAN HARTA TETAPI KAYA DENGAN PERIBADI YANG MULIA..
BIARLAH TIDAK MANIS RUPANYA TETAPI SUCI HATINYA...