Geng Gajusss n Gojess ;)

Monday, November 28, 2011

maafkan aku

 

maafkan aku kerana sikapku ini...disaat hati kita gembira tetapi aku telah musnahkan segalanya....maafkan aku sangat2...bukan kupinta perasaan itu hadir tetapi ia muncul dan menyebabkan kita jadi begini...

aku bukan marah sebab apa..aku sedih,hati kecewa...bila da jumpa aku tidak mahu sekejap sahaja..kalau boleh biarlah satu hari tu kau ada dekat dengan aku..hanya itu yang aku pinta..tapi tadi...seketika cuma seperti tiada apa-apa pun makna sewaktu kita bersama...terlalu sekejap..


hati ini berdegil dan berkeras nak stay..kecewa pun ada juga sebab tak dpt nak spend time lame..maafkan aku sebab ade perasaan begini..aku terlalu rindu dan aku tak dapat nak luahkan rindu aku pada kau bila jadi macam nie...aku sedih...

aku bukan sedih sebab tak dapat hadiah dari kau..aku cuma nak kau ada disisi aku..aku mek cuti semata2 nak jumpa kau...aku tak mengharap ape pun dari kau..kadang2 kau banyak abeskan masa ngan kawan2 dan motor kau..memang aku marah sedih,tapi aku simpan perasaan itu dan aku tamau kau tahu walaupun kadang2 aku protes dengan kau..

maafla sebab perasaan aku macam nie selalu wat kau kecewa ngan aku...bukan senang tuk aku ubah sikap aku yang satu ini...faktor berjauhan membuatkan perasaan aku itu lagi membakar jiwa aku..it's my mistake..sorry 4 everything...

0 org sdg potpet! potpet!!: