Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, January 17, 2012

Flower Boy Ramyun Shop



erggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......giler sekejap...baru jew abes tengok citer Flower Boy Ramyun Shop...citer nye mule2 nampak macam borink jew,tapi da tengok pergghhh...dah la pelakonnnya handsome..huhuhuu...rugi la kalau x tengok..bagi orang yang giler korean drama la..orang yang x minat korean drama tapi terasa nak tengok silakan...

citer nie kadang2 wat geram jew..si cha chi soo ego tinggi sangat berbanding dengan kang hyuk yang sentiasa nampak baik sampai ending cter...cter giler2,macam2 komedi tengok aksi diowang..da last2 baru la sedih,.huuu..jangan ditanya nangis ke x..memang nangis sikit la..tapi tak de la sampai bengkak2 mata 2..huhu..

kalau korunk carik tajuk nie x jumpe,korunk bleyh cari tajuk lain..kat bawah nie sume ade...tapi kang hyuk memang handsome.huhu..


  • Drama Title: Flower Boy Ramyun Shop




  • Alternative Title: Flower Boy Ramen Shop / 꽃미남 라면가게 / Kkot-mi-nam Ra-myeon-ga-ge




  • Status: Ongoing




  • Genre: Romantic Comedy




  • Published Date: October, 2011




  • Total Episodes: 16




  • Casts: Jung Il Woo, Lee Chung Ah, Lee Ki Woo, Kim Shin Ah, Jeong In-Gi




  • Subtitle: English Sub




  • Summary:  This romantic comedy deals with "pretty boys," who with good looks and individuality, operate a ramen shop with lively college girls and experience the happenings of daily life




  • Lee Ki Woo (Kang hyuk)

    handsome..huhuhu..

    Lee Chung Ah (Yang Eun Bi)

    cute..gila2 punye..huhu..

    Jung Il Woo (Cha Chi Soo)

    hero yang memang giler2...
    kalau nak tau macam mane jalan citer nye kena lah tengok...boleh tengok kat sini..line laju pon laju..cume ade 1 part kena bukak kat youtube..english title kat sini..k la,selamat menonton.. ^_^

    1 org sdg potpet! potpet!!: