Geng Gajusss n Gojess ;)

Sunday, January 15, 2012

MrLabuci



wahhh...tadi malam mesti korunk tengok citer nie kan,...best giler ahh...rugi sapew yang tak tengok cter nie..fi ngan keluarga memang enjoy tengok...kelakar ade,sedih ade,mcm2 perasaan ada...ade plak si kecik comel yang petah bercakap nie memang menjadi contoh untuk kanak2 sekarang yang kurang sikap dan adab pada orang yang lebih tua dari mereka...suke tengok baju2 labuci yang dijahit...citer nie memang main kaler la...cantik2 sume...geram tengok....nie ade sinopsis pasal cite nie..rasenye kat tonton pon ade kuar citer nie...

sinopsis
Mr.Labuci mengisahkan Malik yang tidak bekerja dan mengambil alih tugas isterinya yang bekerja. Malik menjadi 'surirumah' dan menjaga anak mereka Mimi. Malik mengisi masa dengan mengubahsuai baju isterinya dengan menjahit labuci sehingga Zulaika mendapat idea merebut peluang naik pangkat dengan menghadiahkan baju berlabuci untuk mengambil hati isteri bosnya . Malangnya Malik tidak sempat menyiapkan jahitan labuci baju isteri bos Zulaika sehingga Zulaika meninggi suara kepada suami sendiri & menganggap Malik suami tak guna sebab membiarkan dia bekerja seorang diri.

Ending dia, akhirnya Malik membuka butik pakaian berlabuci yang diberi nama "Sentuhan Kasih Zulaika" dan Zulaika memohon ampun kepada Malik kerana sikapnya yang merendahkan martabat suami.


promo citer Mr Labuci

Mr. labuci the best..

4 org sdg potpet! potpet!!:

Rapunzel Cikilolo said...

ooo drama semalam... tak tengok tapi dengar je dari dalam bilik. hehe

AQIL said...

hihi..sy pon tgk gk cite ni ngan adik2..pergh best n klakar..tp rugi la natasya hudson xde skrip pjg n bgs lg..

Efipurpleshine said...

@Rapunzel Cikilolohuu..rugi x tengok..memang best..

Efipurpleshine said...

@AQILhuhuhu..2 la,kalao die nye skrip lebih byk skit bcakap msti lagi syiookkk..ni cume mncul kejap2...xbest..perang la skit..huu..mesti best...papew un citer nie memang menarik.. ^^