Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, January 10, 2012

Untung Sape Dapat Aku..Kih3!!!



untung sape dapat aku kan..ary nie jew la kot..kih3...pagi2 dapat merasa aku masak..(alahai setakat masak nasi goreng budak kecik pon pandai KOT)..huhu...ary nie mak masak nugget ngan kentang goreng jew wat breakfast jadi perut x bapew nak kenyang la..entah kenapa teringin pulak nak makan nasi goreng..dan tak tau kenapa konon terlebih rajin masak la nasi goreng..


ya3..aku tau kounk masak lagi sedap...tapi takpelah janji aku tau jugak masak...daripada tak tau masak yedak..huhu...keje petang boleh la nak kemas rumah segala..kalau keje pagi nak pegang penyapu pon tak sempat..sebenarnya sempat jew,tap bila da wat keje lain yang tak masuk dalam senarai 2 yang jadi x sempat..huhu..

ary nie jugak dalam sejarah kamus hidup fi,sejak berbelas2 tahun fi x mnum susu ary nie nekad dan entah ape yang merasuk dalam badan nie,nak try minum susu..korek2 dalam almari ade susu anlene perisa coklat ngan nestum..apew lagi fi buat jew la...tapi kalau susu yang putih original 2 may b fikir 2-3 kali la..lagi2 takde nampak milo kew pe dalam almari bagi dia sedap sikit..heee...tapi kan..nie pon fi letak gula sikit bagi manis..ngeh3..

ok la,sambil makan nak layan Ombak Rindu wat kali yang ke 3..semalam pon baru jew tengok...ngeh3...semalam memang feeling habis..berjurai2 air mata nie KOt mengalir...huhuhu...k la,selamat menjamu selera...bubye.. ^_^

0 org sdg potpet! potpet!!: