Geng Gajusss n Gojess ;)

Saturday, February 19, 2011

Biler Ditanya Da Ready Ke x...MNjdi Prsoalan UntukKU

hai3....cmt petang sume....

sebelum fi mulekan aktiviti ngan join contest..bek fi wt entry psal fi dulu..law x xde nye nk mnyempat wt entry sdri...huuhuhu....

xde la cter yg best sgt pown...smlm borak2 la ngan ma lov,tbe2 tkuar cter pasal bab merisik..hahhaha...aku la tgnnye gatai sgt g ckp pasal 2...da die tnye da ready ke blum...tapi memang betul pown...da ready ke aku????mnjadi tnde tanye dalam diri aku sdri...haha...

aku bukannya gatai sgt nk kawen mude...aku nk abeskan hdup zmn mmbujang aku dulu,sblum aku brkongsi hidup ngan pasangan hidupku..huhuhu...alahai jiwang suda...hehe..like a panda yg sdg joget2 kt ats 2,cm 2 la aku nk enjoy dulu ngan khdupan aku..

bab kawen,bkn la bnda yg bley wt men2...rmai mmbe fi da kawen,ade yg kekal n ade jgak yg da dvorce...pada fi,nk kawen biala yg kekal abadi pai akhir hayat,yg setia menemaniku pai ketua..yg x merungut soal hdupku,yg x hiraukan muke ku yg da bkedut sjuta...hahaha...mali suda jiwangnye..adoyai...


antara wanita dan lelaki,
cinta dan mencintai itu pasti,
percaya dan mempercayai,
sanggup sehidup semati,
melafazkan kalimah
"Aku Cinta Padamu"
maka terjalinlah sebuah ikatan
yg digelar kekasih...

mencintai sang pria setulus ati,
mnyayanginya sbgaimana ku mnyayangi diri sdri,
keikhlasan ati suatu yang pasti,
dengan kebahagiaan yg diredhai,
dan juga restu dari Ilahi,
serta restu dari ayh dan bonda,
maka terjalinlah sebuah ikatan yg hakiki
terbina la mahligai yg diingini,
bersama sang pria yg dicintai,
sang pria yang bergelar suami....

0 org sdg potpet! potpet!!: