Geng Gajusss n Gojess ;)

Thursday, March 10, 2011

Cinta kenangan silam…

Disini bermula perjalanan hidup yang perlu dihadapi..meskipun sukar tuk ditempuhi namun keyakinan,semangat dan sokongan menjadi pendorong tuk menjalani hidup..walaupun perjalanan kiter berbeza,walau aku sudah jatuh tersungkur dan kau kini telah berdiri megah,namun aku redha..itulah ketentuan yang diberikan oleh-NYA..

Cinta yang sejati lahir dari aty yang nurani dan ikhlas mencintai diantara satu sama lain…menerimanya bukan kerana rupa dan harta,tapi kerana keikhlasan,kejujuran,hati budi seseorang itu…ade yang kate cinta itu satu mitos..cinta yang berakhir tanpa kebahagiaan…ade yang kate dirinya hanya tok mencintai bukan tuk dicintai..bila kiter cintakan seseorang itu tapi die tak mencintai kter,memang perit..begitu juga bile seseorang itu mencintai kter dengan ikhlas tapi kter tidak mencintai die..walau kter memaksa diri kita tuk mencintai die,tapi kalau aty tidak ikhlas,tiada guna hubungan itu diteruskan..begitulah diriku dengan seseorang dulu…die menyintai aku sejak pertama kali kami bertemu..mungkin sukar tuk merebut cintaku,hinggalah die kapel dengan orang laen…tidak tahu mengapa dihati trbit rase cemburu,cemburu tak semestinya aku mencintai dia…mungkin sebab gadis yang dicintai itu,ramai yang ketahui sifatnya…tapi entah la…lepas die putus dengan gadis 2,die kapel dengan yang len..sebab dia kawan lelaki yang paling rapat denganku,terbit sedikit cemburu didalam aty…teringat kembali member 1 kelas dok sebelah,die kate die dapat rase bahang..bermakna aku tengah cemburu la kan..aku pon x paham dengan perasaan sendiri…bila die luahkan ayat2 cinta dia,wktu tgok wayang cter SYURGA CINTA..aku memang suke,aku terima die…tapi ble dipikirkan smule,aku dengan die hanya layak menjadi kawan…itulah yang sepatutnya…bile bersama pasti ade saje yang x kena..paling kerap bergaduh dengan die..hadiah2 yang die bg m rantai still aku smpan,cume 1 jew yang hlg x taw letak kt mne,cincin…pmberian org2 yang pernah kapel dengan aku,aku masih smpan lagi..tapi x pakai da la…

Bercakap pasal hadiah la kan…ade lagi nie dari ex…senarai jap..
1 : cincin,rantai – hlg da… yg nie dr cik H
2 : teddy – ade tersimpan.. yg nie dr cik A
3 : ade 2 kertas yg tulisannye tlsan kreatif nme fi ngan die – ade lg dari cik M
4 : rantai loket rame2,baju – ade tsimpan..yg nie dr cik K
5 : rantai,cincin,baju – rantai ade,cincin dalam pencarian..tatau letak mane..yg nie dari cik F
Selebihnya coklat,diowg blnje makan,wayang,topup…

X mintak ok sume nie terjadi…mungkin orang kate aku nie playgirl..tapi ini dulu..kerana yang kapel denganku bukan sume menyntai aku,cume sekadar mereka xmaw dikatakan x laku..zaman skola,dengan aku nie yang agk social jugak la dulu..tp xla smpai wt yang bukan2…dan mungkin sebab aku da terbiasa ade lelaki disamping aku,jadi lepas putus,ade lg yang dtg…tapi 2 la,xde yang kekal..ade yang mahu,tp aku plak wt hal…mcm2 hal dalam dunia penctaan aku nie…

Orang kate kalau terlalu kter asik lalui dunia cinta,lame2 hidup kter jd bosan..rase seperti xmaw bercinta lagi…jadi sukar tok menyintai seseorang itu semula…mungkinkah itu akan terjadi padaku..YA ALLAH mintak2 dijauhkan…

Dan 1 lagi sifat yang aku sendiri benci ada sifat yang macam nie..cemburu tahap buta..nie la sft yg aku sndiri x gemar..xmaw ade sifat nie..disebabkan sifat nie,aku da bermusuh dengan seseorang yang x sepatutnya aku wt….aku x berniat.mungkin kerana aku cemburu die terlalu rapat,menjadikan aku pk yang bukan2,walhal benda x berlaku…itulah sifat aku,mungkin org x suke,tp sft 2 aku da cube buang tp still tetap ade..berharap sgt lepas nie xde la lg sft nie dalam diri aku….

Nota kaki : dibelog yang aku sayang ini aku luahkan segalanya…bukan tuk dipertontonkan,tetapi untuk melepaskan ape yang terbuku…mungkin aku patut buat 1 lagi belog tok privcy punyer....

0 org sdg potpet! potpet!!: