Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, March 25, 2011

"Mimpi"


di pagi yang hening...terbuai aku dalam alunan lagu yang sungguh mendamaikan...ditemani burung yang sedang berkicauan..membuat lamunanku terus menembusi dunia khayalan...sungguh indah pagi ini...angin sayup-sayup masuk melalui jendela lalu menyapa kulit mulusku...dan membuatku diulit mimpi yang begitu syahdu...sungguh tenang dikala itu...hatiku diusik dengan satu mimpi...mimpi yang begitu indah sekali...dikala itu hanya ada aku dan dia...alangkah bahgianya jika mimpi itu menjadi realiti...aku dan dia bergelak tawa,bemesra...dapatku lihat betapa bahgianya aku dapat memiliknya ketika itu...tiba-tiba aku terfikir,siapakah lelaki itu???adakah aku mengenalinya???mengapa aku bersamanya???aku tidak dapat melihat lelaki itu dengan jelas…lelaki itu begitu baik padaku...sungguh aku tidak mengenali siapa dia...tetapi melalui caranya aku tahu sememangnya dia telah membahagiakan aku...dia memang cintakan aku...kerna kemesraan yang dirasai membuktikan segalanya...

Cuma satu yang aku musykilkan,mengapa aku bermimpi bersama lelaki yang aku sama sekali tidak kenal...siapakah dia???apakah maksud disebalik mimpi itu...mengapa bukan orang yang aku kenali…adakah ini satu dugaan...kuharap ianya adalah mimpi semata..ramai yang percaya mimpi hanyalah mainan tidurmu...tetapi mimpi juga ada yang menjadi realiti…sungguh aku bingung disitu...biarlah ia menjadi mimpi indahku...andai menjadi realiti,siapapun lelaki itu aku mengharapkan dia dapat membahagiakan aku suatu hari nanti…

Nota kaki : kdgkala kiter akn bmmpi bnda2 yg x psti…ade jgak kter mmpi pkare yg akn blaku pd mase akn dtg..pkare yg kter lakukan prsis dgn mmpi kita...fi jga pernah melaluinya..mmpi prkara yg sme yg akn fi lakukan keesokan harinya..so,bkn sume mimpi mrupakan mainan tidur kite,namun ade juga realitinya…selamat beramal n saia suda bersedia dengan  kutukan anda... =)

2 org sdg potpet! potpet!!:

Anis | Jeje said...

KAK FI JIWANG ARR HAHAHAHAHAHA !

Unknown said...

@Anis | Jeje

erkkkk.....ne da..terjiwang la...sajewp..wat bosan2...huhuhuhu....