Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, March 4, 2011

mnyesal pown da xda gunanya....


im not in a gud mud today....sgt sedeyh skunk...bulan nie bukan la bulan yg baik tok fi...segala2nya fi da hancurkan....fi x berniat nk jadi cm nie...mungkin sebab fi tertekan kat tmpt keje fi da hamburkan macam2 kat kamu..maafkan fi sangat2...

mungkin kamu da x maw maafkan saya sebab kelakuan saya....papew pown saya mintak maaf sangat2...banyak yang saya da saketkan aty n perasaan kamu...n skunk saya perlu terima akibat daripada perbuatan saya...mungkin saya x layak tok sesapew...n x sepatotnya dilahirkan didunia....bawa bala jew...

andai kamu bace entry nie,fi nak mintak maaf sangat2 sebab da saketkan aty n prasaan kamu...buatkan ary kamu pling teruk..maafkan fi sgt2.....saya nk awak taw yg saya sayang awak sgt2....

0 org sdg potpet! potpet!!: