Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, March 25, 2011

"entry khas tok ma love sibling"


hey kamu,kamu,kamu dan juga kamu la..sapew lagi...maw gtaw nie korunk sume amazing..walaupun kter x pernah ketemu..tapi kurasakan kite telah lama mengenali..saat bersama korunk sangat dirasa...begitu mesra sekali...bergurau senda bersama..yang paling utama hero kami yang akan sering dibuli oleh 4 dara pingitan yang akan membuatkan si hero menyerah kalah tanpa dapat berkata apa-apa..hero kami yang sangat kami sayangi..sentiasa memberi nasihat dan dorongan pada kami..walaupun sering dibuli tapi hero kami yang satu ini takkan pernah mengambil hati..kerna dia begitu memahami adik-adiknya ini..sidara yang comel begitu menghiburkan hati..yang tinggi lampai manis bertudung memang akan jadi pemangsa  aku dan along...si chomeyl yang sentiasa ada memeriahkan suasana walaupun kadang-kadang si chomeyl ini juga akan terkena..yang paling kecil ni yang sememangnya suka pose dengan kamera barunye..walaupun si kechil ini jarang bersama kami,tapi kami tetap sayang dia..kamu suda da best among da best...lov u all...
along kami d hero

anis si chantek lampai

dayana si chomeyl

ona si kechil

happening
gempak
rock babe
gile2
ade pembuli dan pemangsa
si hero ensem dikelilingi gadis shantek,chomeyl n manis saja...
KORUNK TERBAEK!!!

4 org sdg potpet! potpet!!:

NARDtheNERD said...

siblings dlm blog je ek?
:)

Efipurpleshine said...

@NARDtheNERD

hehhehe....maw bace pown bleyh...nieyh sibling angkat jewp...huhuhu..

♥ D@y@n@ sy@zr€€n saje ♥ (!) said...

haha , thxx akak fi I LOVE YOU + +
mmuahh <3 <3 ^_^

Aryes Coulborn said...

terbaik ar...semua byk post entry neh.,.
terharu ar..
miss u all la...
along tak leh nak on9 lame2..:(
walaupun cm sibling angkat, tapi rasa mcm dah lame bersama!
tu yg terbaik dlm idup along!