Geng Gajusss n Gojess ;)

Monday, March 14, 2011

"Mengapa Air Mata Ini Terlalu Murah"


Begitu mudah untukku ku mengalirkan airmata…betapa murahnya airmataku ini…setiap yang memilukan hati aku perasaan sedih akan menyelubungi diri..hati mulai sebak dan air mataku yang sememangnya murah itu pasti akan mengalir jua…walau kutahan ia tetap akan mengalir…tatkala hati merasa gembira juga aku akan menangis…menangis kegembiraan…segembira mana hatiku air mata tetap akan mengalir apatah lagi ketika dirundung pilu…

Air mata,aku tidak mahu kau mengalir lagi…aku tak mahu kau dianggap lemah..jangan kau cuba menangis kerana lelaki…jangan kau cuba menangis dihadapan mereka..tangisan bukanlah jalan penyelesaian..tangisan tidak menjadikan hidup kau gembira..tidak usahlah kau mengalir lagi..walau selemah mana pon diri kau aku tahu pasti ada ketabahan dalam diri kau walaupun sedikit..kau pasti dapat mengawal air mata kau daripada menangis…kau menangis la ketika berlakunya perkara-yang begtu  menyedihkan hati kau..jangan kau tangisi perkara yang remeh..

Walau setabah mana pun aku,air mata aku memang terlalu murah..setiap titisan air mataku yang jatuh itu bagaikan setiap kesedihan yang aku tangisi…kadang-kadang aku sendiri tidak pasti mengapa aku menangis…tatkala aku duduk sendirian air mata ku akan mengalir tapi ku sendiri tidak pasti untuk apa air mataku itu…sebab??mengapa?? aku menangis hanya TUHAN sahaja yang mengetahui..kerna kusendiri tidak pasti..hanya satu yang ku pinta janganlah kau biarkan air mata ku ini mengalir tanpa ketahui sebabnya..aku tidak mahu dianggap lemah..aku tidak mahu melihat air mataku ini terlalu murah untuk mengalir…

1 org sdg potpet! potpet!!:

Fendi BL036 said...

air mata ni kengkadan g macam permata yang susah nak keluar..tapi ada sesetengah org mampu keluarkan air mata dgn mudah...anggapla ai mata ini bagai kristal yg berhara dan hanya yg tertentu sahaja dapat memilikinya...

anyway selamat berkenalan...saya dah follow kamo...sudilah follow saya just click kat button follow saya tu jer..hehehe...komen la aa2 yang patut...

http://nukilanaffiza.blogspot.com