Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, May 31, 2011

aku jeles???

cemburu..
ape yang dirasakan bila cemburu..
perlu ke ada perasaan itu..
kalau ada pon untuk ape..
untuk wat kiter lebih sakit hati..


orang kata cemburu itu tandanya sayang..
tapi kalau hati da memang tade perasaan..
itu masih dikatakan sayang juga ke..
atau hanya ego kita yang menghalang diri dari ade perasaan itu..
tapi aku tak ego..
aku memang tade perasaan..
jadi nak wt pe aku cemburu..
kalau aku cemburu..
cemburu aku bukan cemburu biasa..
cemburu aku cemburu buta..
yang menyusahkan hidup orang sekeliling..
tapi bukan itu yang aku rasakan..
aku tak rasakan apa-apa pun..
aku lebih bahagia sekarang ni.
bila lihat ada orang yang menyayangi kau..

sama ada kau nak jeleskan aku atau apa..
hingga perempuan tu pon nak add aku..
itu aku ak peduli.
dan aku tidak akan amek peduli...
aku bahagia bila lihat ada orang yang boleh bahagiakan ko..
aku bahagia bila kau disampingnya..
jadi lupakan aku..
jangan biarkan orang yang mencintai kau terhalang
dengan perasaan kau terhadap aku..
kau takan berjaya wat aku cemburu..
aku bukan yang dulu..
lupakan aku..

0 org sdg potpet! potpet!!: