Geng Gajusss n Gojess ;)

Monday, May 23, 2011

makin bertambah sayangku

Ya Allah...
setelah apa yang aku lihat..
sayang aku kepadanya semakin bertambah...
aku tak kuat tengok dia kecewa..
sungguh aku amat menyayanginya..
kenapa wat cm 2 kat dia..
napew????
erggghhhhhhhhh.....
sedih tahap gaban da nie..
pening2...
stress jadinya...
...
...
...
...
..
..
..
..
..
..
nape melody cintakan orang laen..
napew bukan elang..
napew cternye ending mcm nieyh..
sedih uh tengok muke elang..
sesuai la ngan lagu Aishiteru

"banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali"

kau tetap dihatiku..

nak tengok ending cerita cinta melody..

hohohoho...
jangan marah ye..
smile2...huhuhu...

4 org sdg potpet! potpet!!:

amlyn chuuky said...

amboiiiii....!!!
sakan nampak...
hehehhee...

Fendi BL036 said...

laaa..ingat kan citer pasal apa..kisah Cinta Melody rupanya...saya layan Nora Lena...hehehe

Unknown said...

@amlyn chuuky
huhuhu..sedih nieyh..cian elang taw...sampai aty director wt citer yg menyedihkan mcm nieyh..huhuhu..

Unknown said...

@nukilanaffiza...
huhuhu..nora elena pown layan gak..sebab da aaron aziz..huhuhu...tp mne ade randy pangalila disitu juga fi minat..heee... @____@