Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, May 3, 2011

sedeyh kenape!!!


ary yang dilalui semakin kelam..kabus semakin tebal membuatkan aku tidak dapat melihat arah tujuanku...hening sungguh ketika itu...

mengapa kamu seperti meletakkan tembok yang besar disetiap tempat..terasa begitu sedih apabila kamu tidak mesra lagi seperti dahulu..mengapa perkara itu berlaku..kita telah berjanji untuk tidak akan membina tembok pada diri masing2..

ku mengharapkan akan ada sirna dan perubahan di masa akan datang...ku merindui saat dahulu..saat kita semua bergurau senda..bergelak tawa...sungguh aku rindu pada kamu..

andai perpisahan adalah jalan terakhir,aku redha..mungkin itu jalan yang terbaik dan tiada apa lagi yang perlu dilakukan lagi..namun andai ia benar2 berlaku aku tidak sesekali menyesalinya..kerna mengenali kamu adalah saat yang paling menggembirakan dalam hidupku..

semailah rasa kasih,sayang,cinta kedalam diriku,agar aku juga dapat merasai perasaanmu itu.janganlah kau berduka bahkan merasa kecewa..jika ianya berlaku aku sedia memberikan bahuku kepadamu tuk kau luahkan segala yang terbuku..jangan kau simpan perasaan itu kerna aku tidak mahu akan ada lagi kedukaan dihatimu..aku mahu kau gembira bersamaku..

saat kau hadir sungguh jiwaku tenang..kau lah segalanya untukku...dan aku adalah segalanya untukmu..au amat menyayangimu..terima kasih yang tak terhingga kerna sudi bersama denganku..andai masa merubah detik itu,aku mau kau tahu bahawa aku tidak pernah melupakanmu...

4 org sdg potpet! potpet!!:

Unknown said...

prasaan tak kn hilang jika kita sama2 memahami dan bukan menambah lagi masalah yg telah ada...
kita semua adalah 1.

amlyn chuuky said...

chill dear...!!
pape pun akak doa kan fie kuat semangat and ader y terbaek tuk fie k..
jangan sedey2 sendirian...

aimanayie said...

nice!!

saya sue! anak pak suid.. said...

saborrrr2... :(