Geng Gajusss n Gojess ;)

Wednesday, May 4, 2011

sedalam lautan


hari-hari dilalui begitu sepi...sesepi hatiku ini..terasa begitu hening sekali...betapa aku merinduinya...betapa aku menyayanginya...

teringat kembali perkenalan kau dan aku..waktu itu kita berbual mesra,bergurau senda seakan kite saling mengenli..kehadiranmu membuatkan aku bahagia..membuatkan aku tersenyum..membuatkan aku tidak kering gsusi mendengar usikan dan gurau sendamu...aku merindui saat-saat itu...

saat kau hadir aku ingin kau tahu bahawa aku mula jatuh hati padamu...tidak pernah kurasakan perasaan sebegitu..adakah itu yang dinamakan CINTA...itukah yang dikata CINTA yang lahir dari hati dan perasaan..namun adakah ia dikatakan CINTA juga andai bertepuk sebelah tangan...ku tidak mahu perkara sebegitu berlaku..biarlah CINTA itu lahir dari 2 hati...CINTA yang datangnya dari ilahi...CINTA yang suci akan direstui...betapa besar makna CINTA yang sebenar...

CINTA sedalam lautan..
walau lautan luas terbentang
sanggup kurenang hingga kemuara...
CINTA yang suci lahir dijiwa,
menjadi ikatan abadi selamanya...

sayangku,kuhadiahkan sekuntum rindu,sejambak kasih khas buatmu...aku mahu kau tahu luahan hatiku...cintaku ini hanya untukmu,meskipun aku tahu kau tidak mengetahuinya...

*KU HANYA BISA MENCINTAIMU TAPI KU TAK BISA MEMILIKIMU*

5 org sdg potpet! potpet!!:

Adam Shahir said...

karat ..... smpai nk reput ...

Adam Shahir said...

karat smpai reput

azwashamsuddin said...

adam jeles le tu hahaha..

amlyn chuuky said...

madah yang sangat dalam.
susah nak selam nie.
(hanya insan y tertentu jerk mampu menyelami hati fie nie)

@ Adam : nape..?? nak try karat jgak ker..?? hehehehee..

Adam Shahir said...

dh t'sangkut dh ... hahaha ...