Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, May 20, 2011

egokah aku


egokah aku,
bila aku katakan aku x mencintaimu..
egokah aku,
bila aku mengatakan aku x sayang padamu..
egokah aku,
bila aku melepaskanmu...
egokah aku,
bila aku ingin melupakanmu...

sungguh aku melakukan itu,
bukan kerna ego..
bukan juga kerana aku tidak menyinta..
bukan kerna aku tidak sayang..

aku melepaskanmu kerna
cintamu bukan untukku...
aku tidak layak menerima cinta darimu..
aku tidak layak untuk terus dikasihi olehmu..
kerna itu aku melepaskanmu..
aku ingin kau bahagia..

aku paksa diriku melupakanmu..
semakin aku cuba melupakan..
semakin banyak perkara yang berkaitan denganmu
datang satu persatu..
saat itu namamu akan meniti dibibirku..
kerna ia mengingatkan aku padamu..
maafkan aku kerna aku
kita tidak dapat bersatu....

2 org sdg potpet! potpet!!:

TeAqArH said...

sedihnya

Fendi BL036 said...

ini bait2 lagu ke ayat nukilan cik ef sendiri..respect la kalau cik ef buat sendiri...tabik spring...hehehe