Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, May 6, 2011

keadaan memaksa

keadaan memaksa aku melakukan itu..mungkin tindakan aku membuat mereka yang rapat denganku,risau dengan ketiadaanku...mungkin itu bukanlah tindakan yang sewajarnya yang perlu aku lakukan...aku pon tidak tahu mengapa aku berbuat demikian..mungkin aku inginkan ketenangan...bukan mereka yang disayang menjadi beban atau membuatku tidak tenang..sungguh mereka sentiasa menggembirakan aku..kehadiran mereka membuatkan aku leka dengan kesedihan,kekusutan yang aku alami...

keadaan juga memaksa aku untuk kembali semula..tiada gunanya aku berbuat demikian,sedangkan aku tahu itu  bukanlah satu jalan untukku atasi masalahku ini...andai ditanya apakah masalahku itu,aku sendiri masih mencari-cari masalah itu..aku merasakannya tapi aku tidak tahu apakah ia...

hati ini sedang bersedih,tapi belum masanya tuk aku luahkan kepada sesiapa..caraku mungkin membuatkan orang sekeliling risau..tapi bukan itu niatku...maafkan diriku kerana keadaan yang memaksa aku....

6 org sdg potpet! potpet!!:

amlyn chuuky said...

ase ase nye macam tau jerk sebab semalam...
bukan larh di sebab kan FB y lembap kan..??

Adam Shahir said...

ngada ...

alltimechah said...

patut la chat kt B&G macam xmeriah :)

Unknown said...

@mlyn
heee......da jew taw die nie...huhu..ok sajewp la..

Unknown said...

@Adam Shahir
hhuhu....
bio ar..
law xde cheq pown meriah juga group uh...kan2..

Unknown said...

@hanisahhamid

hhehe..meriah la..mne ade x meriah...ary2 meriah...nisa tolng meriahkan sekali la.. :)