Geng Gajusss n Gojess ;)

Thursday, May 5, 2011

dirimu jua yang ku kenang

semakin aku mengenali dirimu,semakin aku menyayangimu..aku tak bisa tok melupakan dirimu walau hanya sedetik cuma...namun adakah angan yang ku bina akan terlaksana..puas suda kupujuk hati ini agar tidak mempunyai perasaan terhadapmu..namun aku tidak berdaya...ia makin kuat mempengaruhi diriku...sungguh aku tidak berdaya...

tatkala kau menyatakan bahawa kau tidak lagi berhubung dengan kekasih lamamu,tapi aku dapat merasakan kau masih menyintainya...walaupun kau tetap berselindung namun aku dapat merasakan bahawa kau tidak dapat melupakannya..cemburu mula bertandang dihati ini..tapi untuk apa..aku tidak sepatutnya begitu..dia bukan milikku..dan semestinya tidak akan jadi milikku..kau hanyalah putera khayalan yang bertandang dalam mimpi lenaku..yang membuatkan aku tersenyum indah tatkala kau muncul di segenap sudut hatiku...

inginku lempar segala kenangan bersamamu di suatu tempat yang tak bisa aku temui lagi...tapi berdayakah aku..persoalan yang tidak mungkin dapat dirungkaikan lagi...aku hanya mampu berdiam..biarlah diriku dilanda duka,merana,terseksa..janji aku dapat melihat kau bahagia disana...

cintaku padamu hadir tanpa dipaksa...ia lahir dari hati..cinta kepadamu cinta yang tulus dan suci...cintaku ibarat bunga yang mekar mewangi,semakin disemai,semakin brcambah cintaku padamu..andai ia layu,begitulah hancurnya hatiku...sayangku kepadamu seikhlas hati..akan ku simpan kenangan bersamamu didalam ingatanku...

0 org sdg potpet! potpet!!: