Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, May 17, 2011

seindah pelangi

tika cinta segalanya tampak indah...segalanya dikongsi bersama..kebahagiaan begitu terasa..ada peneman jiwa..ada peneman setia..tempat untukku menumpang kasih..tempat untukku meluahkan rasa...kasih yang diberikan tidak terhingga..hingga membuatkan aku lupa akan dunia...segalanya tampak indah dimata..seakan dunia hanya ada kita berdua..ibarat pelangia yang mengindahkan dunia namun ianya hanya tuk sementara cuma..begitu juga cintaku padanya...


tatkala pelbagai halangan datang menduga,segala yang indah mula kurasakan samar-samar..yang ada hanyalah kesedihan,pertengkaran yang tiada akhirnya..segala yang indah menjadi kelam..dunia seakan gelap dan tidak berpenghuni..hanya aku sendiri ditemani malam sepi...aku terdampar lesu,mencari semangatku untuk terus bangkit dan mencari diriku yang baru...

aku mencari sinar hidupku..yang mampu membangkitkan semula semangatku yang hilang dulu..inginku cari pelangi itu..namun bukan lagi denganmu..pelangi yang kuciptakan hanya untuk sidia,yang aku sendiri tidak mengetahuinya..dan aku akan tunggu waktu itu..menunggu dia tiba dalam hidupku..yang akan membahagiakan aku lebih dari kebahagiaan yang kau pernah berikan padaku..akan ku tunggu pelangi cintaku itu muncul untuk mewarnai hari-hariku..dialah kekasihku..

0 org sdg potpet! potpet!!: