Geng Gajusss n Gojess ;)

Monday, May 16, 2011

Kisah Hati


begitu sukar tuk aku balas perasaan kamu...bukan kerna aku tidak menyayangimu..bukan kerna aku tidak mengasihimu..namun sekeping hatiku ini tidak bisa membalas cintamu yang tulus dan ikhlas..hati ini tidak mampu membalas perasaan...tiada getaran terasa saat kita bersama..maafkan aku kerna membiarkanmu melayan perasaanmu tuk dterus mencintaiku..mungkin cara aku membuatkan kau sentiasa inginkan aku disampingmu..

namun aku terlupa sesuatu,aku tak boleh terus menerus membohongi diriku  tuk terus mengatakan bahawa aku mencintaimu..setiap lafaz kata yang aku ungkapkan tidak lahir dari hati dan sanubariku..hanya lafaza kata yang aku sendiri tidak tahu mengapa aku boleh mengungkapkannya kepadamu...mungkin ketika itu kau melafazkan kata-kata cinta padaku,dan keikhlasanmu membuatkan aku menerimamu tanpa memeikirkan perasaanku sendiri..betapa bodohnya masa itu..

bodoh juga aku kerna telah menyakiti hatimu..aku tahu kau pasti tidak dapat menerima keputusan bahawa kita tidak boleh meneruskan hubungan ini kerna antara kita tiada apa-apa makna yang bisa membuatkan hubungan kita kembali terjalin dan bahagia seperti dahulu..betapa khilafnya aku membiarkan kau terseksa kerna aku...

saat pertama kali kita mula bicara dan saat kau meluahkan rasa,segalany bermain difikiranku..biarlah segala kenangan kita tidak terhenti disini dan biarlah aku simpan kenangan abadi kita dilubuk hati yang paling dalam..sungguh aku masih menyayangi namun hati ini tidak dapat menerimamu lagi..maafkan aku...

kutitipkan lagu ini khas untukmu..moga kau bahagia...aku sayangkan kamu selamanya walaupun kita tidak lagi bersama.....

KISAH HATI

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

kau pernah memberikan sinar kebahagiaan dalam hidupku,dan aku takkan pernah melupakan setiap saat bahagia dan kenangan kita dalam memoriku...

4 org sdg potpet! potpet!!:

amlyn chuuky said...

jiwang nyer.....
idea tengah melambak2 lagi ker nie..?
time x de.. x de betol..
tpi jiwang tengah hari memang x tahan..
hahahahahaaaa..

Unknown said...

@mlyn

huhuhu..terjiwang la...nie ade lagi nieyh...sat ag post ag..huhuhu....asik akk jew post entry byk2..kali nie fi plak.t time tade idea bikin naya jew..otak blurr nnti..huhuhu..

aimanayie said...

semoga dia baik2 saja.. semoga korang tetap bersahabat.. semoga korang dua sentiasa apy :)

tahniah sbb dah jujur!!, lps nie, jgn buat lg.. think cook2 oke XD

Unknown said...

@Arif Aiman

f pown harap die baik2 jew.n tetap berkawan walaupun da tade papew..

thankz arif..jujur adalah perkara utama dalam ssuatu hubungan kan..thankz a lot.. :)