Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, May 17, 2011

kau bukan untukku

cinta kita terhenti disini..
lupakan saja diri ini..
mulakan kehidupanmu yang baru..
tanpa aku..
kebahagiaan bersama insan lain..
yang lebih memahami perasaanmu ini..
bukan aku yang harus kaumiliki..
bukan aku yang bisa mencintai..
aku hanya perosak cintamu..
perosak segala impian nadimu..

kau bukan untukku..
aku bukan untukmu..
mungkin kau tulus mencintaiku..
tapi tidak bagiku..
aku ikhlas menerimamu..
namun itu tidak cukup bagiku..
tanpa cinta dihati ini ia tak bererti buatku..

jangan kau cari diriku lagi..
yang telah menyakiti dirimu ini..
simpan saja kenangan kita..
walaupun perit mencengkam jiwa..
kutahu sukar tuk kau terima..
namun segalanya terputus jua..
tidak kumahu menyiksa jiwa..
yang sekian lama memendam cuma..

walau tiada apa antara kita..
kau dan aku tetap menjadi teman setia..
tidak kumahu terputus jua..
hanya kerana cinta kita..
andai ada jodoh antara kita..
kau pasti akan kuterima..
kerna kau aku percaya..
apa itu ertinya cinta...

0 org sdg potpet! potpet!!: