Geng Gajusss n Gojess ;)

Friday, May 20, 2011

sebab saya sayang awak


SAYA SAYANG AWAK SEBAB
awak lelaki yang baik bagi saya..
awak bersikap manja..
selalu curi perhatian saya..
awak amik berat pasal saya..
terutama sekali bila saya sakit..
awak akan paksa saya makan ubat..
walaupun awak tahu saya nie
memang jenis x suke makan ubat..
awak selalu kata saya degil..
x dengar kata awak..
saya suka time awak majuk..
awak mesti nak saya pujuk..
walaupun awak tahu saya nie
memang failed dalam bab pujuk..
awak suka tenung saya
walaupun awak tahu saya nie memang ta suke
ditenung lama-lama...
time makan awak mesti nak suap saya..
saya malu tapi awak tetap nak suap jugak..
saya da gtaw parents pasal kiter..
diorang trime awak..
kiter da janji 4 tahun lagi..

maafkan saya sebab tak dapat
tunaikan janji 2..
segalanya terhenti disini..
maafkan saya kerna
melepaskan awak pergi..
maafkan saya kerna
x dapat jadi yang terbaik tok awak..
maafkan saya sebab
selalu sakiti awak..
maafkan saya tuk segalanya..
izinkan saya simpan segala memori
bersama awak..
walau kiter x bersama lagi..
saya sentiasa sayang awak..
terima kasih sebab
mewarnai hidup fi
walaupun sedetik cuma..

5 org sdg potpet! potpet!!:

TeAqArH said...

nape ni fi????sedih la....

Ilaasuhailaa said...

sedihnyee... :(
saba ek..

Unknown said...

@TeAqArH

ermmm...tibe2 teringat kekasih lama..tapew2...tamau sedih ok.. :)

Unknown said...

@iLa suHaiLa

im ok ila...
thankz 2 your spport k..:)

Adam Shahir said...

addoi ... t'sedih seketika ... haha