Geng Gajusss n Gojess ;)

Tuesday, May 17, 2011

cinta hatiku

hi u all,

ary nie mau cite tentang kekasih baru..
fi da jatuh hati kat dia nieyh...
fi nak luahkan perasaan kat die.tapi die jauh...
lagipun takut die tak bleyh terima fi jew...
cm ne nie..
mau saket jiwa memikirkan si dia..
korunk tolonglah fi..
mcm mne care nak gtaw perasan nie..
ary2 dapat tengok pict die jew..
da rindu sangat2 da nieyh..
angau tahap ta ingt da nie..
tolonglah fi kawan2...
hati betul2 x keruan nie..
nak sangat2 jumpe die...
nak sangat2 luahkan perasaan nie kat die..
sungguh aku sudah jatuh hati padanya..
---
---
---
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--





RANDY PANGALILA!!!!!!!
nape la kau jauh sangat ..
nape la kau pelakon seberang..
kau wt aku jadi x tentu arah taw...
kalau la dapat yang da seiras2 die kat malaysia nieyh
kan best...
kau memang bikin aku jadi angau satu badan la..
erkkkkkkkk.......

ini kekasih hati saya..
jangan curi dia dari saya..
saya sayang dia..
walaupun hanya dari jauh sahaja..
aku tetap suka dia...
hehehehe....:P

4 org sdg potpet! potpet!!:

mlyn said...

nak jumpa sangat ker..??
dalam mimpi boleh la akak bawa kan..
hahahahhaa..

Efipurpleshine said...

@mlyn

ary2 jmpe die dalam mmpi nieyh...mcm ne nak wt nie..makin angau di buatnye...

ieka.H said...

haha..ingat kan angau kat sape lah td..
ensem2! sume boley angau kt die ni..byk pesaing tu fifa :)

Efipurpleshine said...

@ieka.H

huhuhu...taw xpew...banyak pesaing tuh...hehe..